Men alltså seriöööööööst...

Här har jag skrivit, och skrivit.. Och vad händer?! Allt försvinner! MOBILT JÄVLA INTERNET! FAR ÅT FAAAAAN!
Uhh...

Jaja, min händelserika dag har innefattat; Värk i tummar och pekfingrar, varför då? Jo för att vi håller på med dessa permanent rullningar... Joo,jooo... Det är jätteroligt nu. Men hur less kommer man att vara om några veckor? Förmodligen ganska less, då jag redan försökt hugga min docka i skallen med pinnkammen...
Nä men det är kul.. nu iallafall:) Skolan e kul!

Nu ska jag avancera och lägga en hårinpackning faktiskt.. sen får man sova!

Jag saknar er alla där hemma, och längtar tills jag får träffa er! :)

Pöss


Kommentarer
Postat av: Maria Burman

Vi saknar dig också. Var lite varsam med dockorna dom kanske också har känslor. :)

Postat av: Emmmmmaaaaa

VI saknar dig mest! :)

PussKram Emma och Wilda

2009-09-08 @ 08:09:18
URL: http://wildur.blogg.se/
Postat av: Syyysssttteeerrr

Jo...bekant!

Vi saknar dig med men som sagt; Jag skjutsar ner dig igen om du kommer hem! <HE, he, he....

Love!

2009-09-08 @ 13:14:18
Postat av: N'Lennart fra Kalvträsk

Kom hem så ji få lukt oppå dä nalta!

Osse kanske vi kan äta glassn å snottrenn i grävmaskin min, ve tända ljus å nå Barry White musikn!

Kyssn Din Lellegubbe


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0