Lundberg va de!

Men tjooooohej!

Har tagit mitt förnuft till fånga och skrotat den gamla bloggen! Mest för att lämna all skit bakom mig faktiskt..

Joo, som känt har jag ju flyttat till östersund för att plugga till frisör! :) Östersund är fint, inte för det. Men just nu lider jag av en otrolig hemlängtan! Haha.. Tur de e skola imorgon, då hinner man liksom inte tänka på att man längtar hem då!
Krogen igår då! Det känns idag.. Jo de gör de! Har haft mössa på mig hela dagen.. Varför? Jo, för att jag trodde att det skulle lindra min hemska huvudvärk. Jag är lurad.
Men vi hade kul! Så vi kan väl säga att det är värt det, även om jag vill dra täcket över skallen och inte kliva upp förän nästa helg..
Jag skulle ju även passa på att lägga upp de fula bilderna som vi hunnit ta sen vi flyttade ner. Men nej, datorn behagar inte att lyda order. Sååå, jag fixar väl de imorgon, när jag är mindre lättretad! ;)

Kan du skala potatis?

Ciao!


Kommentarer
Postat av: Emma

YES! me like att du skaffat en ny blogg.. :)

Lööv yaa... Puss

2009-09-06 @ 21:23:06
URL: http://wildur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0