Jäj!

Jo vars, jag blev på lite bättre humör när jag fick komma mig ut ett tag faktiskt.. MEN. Vad händer? Martina ringer med den tråkiga nyheten att vi inte fick lägenheten.. :( De ville inte ha studenter i lägenheten, och han fick inte hyra ut den i andra hand.. Så vi är väl tillbaka på ruta ett egentligen!
Och som pricken över i:et, så har min dator börjat bete sig som skräp.. Tja, dags för en ny då?

Men, som Vera brukar säga: "vi ser saker från den ljusa sidan, alltid". Fint. Jaa men gott folk! Då gör vi väl de då! :)
Så nu sitter jag ju här igen, och är på väg att ta mitt "nästanfortfarandedåligahumör" och hoppa ner i sängen med färglära boken i högsta hugg, mellan det tänker jag kolla på idol oxå faktiskt! :)

Sov gott!
Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0