Faktum är..

Att jag faktiskt HAR bloggat, flera gånger, men det uppdateras ju aldrig?!

Jaja, hur som! Har just kommit hem från torvalla.. Va där igår och käkade middag o drack vin, jycken fick ju haka på och leka med lejonet! Henne gick det ingen nöd på.. Men jag då? Jag mår fan skit. Nu tänker inte jag festa på länge alltså. På riktigt.. Jag har festat varje helg sen jag flyttade hit, och före de så va jag väl inte heller nykter några många helger.. Så näe! Nu räcker det.
Jag ska iallafall krypa under täcket några timmar nu.. Plugga ska jag oxå göra, vi har ju hygien prov på torsdag... :S Inte bra.. inte bra..

Har jag tänkt rätt nu så får jag åka hem sista helgen i september! :) Åker hem fredag kväll, och åker tillbaka på måndag kväll. Så ni som känner för att hänga kan ju höra av er! :)


Min Kombo Martina!

Det är sånt här vi saknar!


Lägenheten med tornet, va ju den lägenheten vi ville ha.. Men de gick inte så bra..


Och så här UTV blir man av att bo här.. :)

Synes i brynäs, höres i jörn!


Kommentarer
Postat av: Emmmmmaaaaa

What? kommer du hem?? me liiiiike :)

2009-09-14 @ 13:25:49
URL: http://wildur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0