Eyy..yo!

back from school då.. för ett tag sen! har endast hunnit laga middag, och suttit o häckat på facebook, som händelsevis råkar vara en besatthet nu.. Jag vet inte hur jag ska ta mig ur det där, jag missbrukar facebook som andra missbrukar knark. Kan inte vara nyttigt!
Skulle egentligen ha duschat, pluggat och krypit ner i sängen för längesen.. Men det är omöljigt att bara stanna av när man fått sig hem. Nä. De funkar inte..
Istället va jag ner på stan med min kombo och köpte några presenter åt min underbara vän Fredrik, som imorgon fyller 24år! :) Lillgubben håller på att bli stor han me..

Nä hörni! Ursäkta den dåliga uppdateringen, men jag måste, på riktigt, duscha och plugga inför provet.

Sov gott! :)
puss o adios!


Happy birthday baby! ;)

Kommentarer
Postat av: Birthday Boyen

Haha förstår att du laddat länge med den där bilden!

Den ljuva hämnden för mitt förra inlägg månne? ;)

Tack Babe :-*

2009-09-14 @ 21:31:43
URL: http://oattraktiva.blogg.se/
Postat av: Anonym

OM jag har.. :) hahha

2009-09-15 @ 18:44:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0