Emma- two thousend and eight

Det året hann jag vara, svarthårig, mörkbrun, mellanbrun och mellanblond. Nu är jag blond, på riktigt. Som i platina blond. Men nu har jag hittat en skitfin brun färg på skolan som jag vill ha! "Snyggbrun" även kallad. MEN. Vi har ett problem (några). Att vakna upp kallsvettig på nätterna när jag drömt mardrömmar om att mitt hår plötsligt blivit mörkt, eller det faktum hur jävla lång tid det tar att få håret vitt igen när man en gång smackat på en mörk färg, eller hur tråkigt jag tycker att det blir med brunt hår efter en vecka, (men ALLTID snyggt på andra)? Så vad säger ni? Är jag verkligen redo att färga håret brunt igen? Doesn't feel like it..

Fan va dålig jag är på att uppdatera! Förlåt! Här ska de bli bättring! Skolan tar tid, så gör även hunden.. Men mest av allt har jag fastnat i min beroende fälla- Facebook. Och med facebook kommer- Farmville. Jag undrar om det finns något slags behandlingshem för det?

Anyway.. Kommer ju som sagt hem på fredag (natt..?) kan ju hoppas att någon är vaken vid den tiden och vill umgås, för jag tänker inte sova! Lördag kväll har jag iallafall lovat bort mig till Emma, vi ska tydligen dricka vin, och eventuellt premiär-gå på krogen för hennes del! :) Kan bli spännande!
hade ju tänkt hinna tatuera mig innan jag kommer hem oxå, får väl se hur mycket jag hinner med den här veckan..

Puh! Just sköjt av mig min ansiktsmask, med kakao?!
Ni vet de här choklad förpackningarna, nutella? M. Exakt såg den ut, och luktade likadant. Gick den äta tror ni? Känns fel att smörja in choklad i fejjan liksom. Orkar inte lägga upp bilderna som jag tagit de senaste dagarna, kan man göra imorgon.. :)

Nu har jag skrivit av mig litegrann iallafall! Ska fortsätta plugga på färgläran som vi börjat med... Ingen liten lära, kan man säga.

Sov sött mina sötnosar!

Kommentarer
Postat av: Emmmmmaaaaa

3 DAGAR KVAAAAAAAAAAR!!!!!!!!!!!!! love ya.

2009-09-22 @ 08:37:36
URL: http://wildur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0