Boooya!

Hej min kära läsare!

Jag har faktiskt sjukt mycke att skriva, egentligen! Men jag har fan inte tid att sitta här ikväll.. Prov imorgon, läser och skriver så det bokstavligen rinner tårar ur ögonen! Jag ska fan i mig ha ett MVG!
Längtar hem mycket mellan varven, men när man har så här mycket att göra så hinner man liksom inte..
Vi har iallafall hittat en ny lägenhet! En fyra på 104kvm! BOOOOOOYAA! :)

Vi har lyckats få med en till klasskompis att bo med oss, så det blir nog faktiskt riktigt bra.. Vi har ju ett rum var..

Nä hörni, har missat idol och allt vad det heter för detta eviga plugg! Meeeen.. bara att fortsätta! Wish me luck!

Hareeee heeej!


Kommentarer
Postat av: Maria Burman

Toppen att ni har hittat en bra lägenhet. Kramisar från oss!

2009-09-16 @ 21:02:01
URL: http://busbellas.blogg.se/
Postat av: Siss!

Kick ass imorgon på provet syrran!

Grattis till lägenheten, den kan ju inte vara värre!! Puss

2009-09-16 @ 22:00:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0